Τα παραμύθια μας

Κατά τη σχολική χρονιά 2013-2014, οι μαθητές της Γ' τάξης, στο μάθημα της Πληροφορικής:

α) Γράψαμε και εικονογραφήσαμε ένα δικό μας παραμύθι:


 

β) Παιδιά με ειδικές ικανότητες....

Α) τΟ ΑΡΚΟΥΔΆΚΙ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΡΑΔΙΟΜΑΡΑΘΩΝΟΔΡΟΜΟΣ

Ο Ηρακλείδιος πήρε στη γιορτή του δώρο έναν κουμπαρά. Έναν κουμπαρά αρκουδάκι που χαμογελούσε και χαιρόταν να του γεμίζεις την κοιλιά με νομίσματα . Ο μπαμπάς έριξε μέσα το πρώτο ευρώ κι ακολούθησαν κι άλλα κέρματα από φίλους και συγγενείς. Το αρκουδάκι γινόταν μέρα με τη μέρα και πιο βαρύ. Ψες που ο Ηρακλείδιος δοκίμασε να το σηκώσει, δεν μπόρεσε. Ήταν ασήκωτο. Σημάδι αλάθητο πως έφθασε ο καιρός να σπάσει ο Ηρακλείδιος να πραγματοποιήσει το όνειρο του και να πάρει επιτέλους το ποθητό ποδήλατο με τις πέντε ταχύτητες.

Το βράδυ ο Ηρακλείδιος δεν μπορούσε να κλείσει μάτι. Ονειρευόταν με τα μάτια ανοιχτά το κατακόκκινο ποδήλατο. Περνούσε καβαλάρης μπροστά από το σχολείο κι όλα τα παιδιά τον θαύμαζαν κι είχαν μόνο καλά λόγια να πουν για το καινούριο του ποδήλατο. Το πρωί σαν ξύπνησε , το ραδιόφωνο έμοιαζε να ‘χει γιορτή. Όλοι μιλούσαν για την αγάπη και για τα παιδιά με ειδικές ικανότητες . Όλοι πρόσφεραν χρήματα κι όλοι εργάζονταν εθελοντικά για το Ραδιομαραθώνιο.

Ο Ηρακλείδιος μέσα σε δευτερόλεπτα πήρε την απόφασή του. ...

 

Θέλετε να μάθετε τι αποφάσισε ο Ηρακλείδιος; Αν ναι, δεν έχετε παρά να διαβάσετε τη συνέχεια της ιστορίας έτσι όπως την φαντάστηκαν και την περιέγραψαν οι μαθητές της τάξης Γ1 στο μάθημα της Πληροφορικής.

 

Β) Ο ΜΗΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ

Κάθε μέρα ο Νεκτάριος και η παρέα του είχαν ραντεβού. Μόλις χτυπούσε το κουδούνι για το δεύτερο διάλειμμα , όλη η παρέα συναντιόταν στη μέση του γηπέδου για τον αγώνα . Το δεύτερο διάλειμμα ήταν μικρό σε διάρκεια , γι’ αυτό τα παιδιά θα έπρεπε να βρίσκονται στη θέση τους έγκαιρα .

Πέρασε ένας μήνας στην Δ’ τάξη. Μια μέρα η διευθύντρια του σχολείου μπήκε στην τάξη και ανακοίνωσε στα παιδιά το ευχάριστο νέο .Τους σύστησε το Μηνά , το νέο τους συμμαθητή .Ήταν ένα ξανθό αγόρι με ωραία πράσινα μάτια. Ο δάσκαλος έδειξε στο Μηνά το θρανίο που καθόταν. Βρισκόταν ακριβώς μπροστά από το θρανίο του Νεκτάριου .Ο Μηνάς κάθισε μόνος στο θρανίο, γιατί το τροχοκάθισμά του δεν άφηνε περιθώριο για να καθίσει άλλο παιδί δίπλα του .

 Καθώς η διευθύντρια μιλούσε με το δάσκαλο, ο Νεκτάριος έπιασε φιλία με το Μηνά. Ο Μηνάς ήταν έξυπνος και διέθετε μπόλικο χιούμορ. Δεν πρόλαβαν καλά- καλά να γνωριστούν και άρχισαν τα πειράγματα. Ξαφνικά το κουδούνι χτύπησε! Ο Νεκτάριος θυμήθηκε το ραντεβού. Πετάχτηκε από την καρέκλα και το βλέμμα του έπεσε στο Μηνά...

 

Θέλετε να μάθετε τι αποφάσισε ο Νεκτάριος; Αν ναι, δεν έχετε παρά να διαβάσετε τη συνέχεια της ιστορίας έτσι όπως την φαντάστηκαν και την περιέγραψαν οι μαθητές της Γ'2 στο μάθημα της Πληροφορικής.